divendres, 29 de juliol del 2011

Ple estiu

Avui  és  29 de gener de 2011  i programo un post  pel dia més  aviat que puc  programar 29 de Juliol de 2011.

Estic  constipada,  no m'agafa  mai la grip amb febre  i tota la pesca,  però  en  canvi aquest  hivern  porto  un promig  de refredats  terrorífic!

El dia que sortirà  aquest  post  serà  ple estiu  farà  calor,  però  plourà  una mica  i  ja no estaré  refredada!

Continuaré  passant  moltes hores  fent el paperina  (o  la  paperina?)  :)  davant  la pantalla  de l'ordinador,  això  sembla  no tenir  arreglo.  No hauré  tancat el blog,   no,  no  pas  si estic  viva.

Hauran  plegat a més  a més  d'en   Ferran  i la Rita,  uns quants  blocaires,  crec  que  3  més  que  jo conegui,   dels quals  no diré  el nom,  però  que sortiran  precisament  en un post  de Roda  el món  i torna al blog.   I  m'hauré  d'esperar  a llegir-lo  per  saber  qui són.

12 comentaris:

  1. No vas anar gaire desencaminada en aquesta previsió a 6 mesos vista. Que tu no tancaries el blog em sembla que era una aposta sobre segur, en quant als altres blogs ja has vist que en Ferran no ha tancat del tot i no sé si els altres que no cites encara hi són o no. En la previsió metereològica tampoc t'equivoques massa. Així que només queda una pregunta: Què tal del constipat? ;-))

    ResponElimina
  2. Hahaha què bo!! :-))

    Aquí a Reus ha estat plovent més o menys de 10 a 12 del matí... i ara fa calor però no pas la temuda canícula :-)

    I, com diu en MAC... del refredat millor? :-D

    ResponElimina
  3. Quina emoció, la primera carta al futur! M'ha fet molta gràcia veure el post al reader. Gràcies a déu que no has tancat el blog Carme, sinó sí que això s'acaba. I pel que fa a altre gent, ara no tinc al cap qui més ha plegat, ja ens ho diràs, que ja han passat sis mesos, però per sort també hi ha hagut algunes incorporacions molt destacables, és llei de vida, hi ha d'haver renovació. Súper abraçades Carme! Saps, a dia d'avui sóc jo el que està refredat. Si és que...

    ResponElimina
  4. Bon dia! Encara hi som, uns quants, però sense massa il·lusió... Has encertat de ple el temps, eh?

    ResponElimina
  5. Doncs la vas encertar, fa sol i plou!!! i espero que no estiguis refredada.

    I bé, el Ferran i una servidora vam tornar, i encara hi som. La Rita sembla que ha deixat l'illa, encara que espero i desitjo que ara mateix s'hi estigui banyant tranquil·lament. I si, alguns tanquen i per sort se n'obren de nous!!

    ResponElimina
  6. Quina idea més bona la d'aquest blog!! Està obert a tothom a escriure cartes? A més de dir coses del futur que creus que passaran, es pot escriure més aviat el que t'agradaria que fos? Per exemple, programar una carta per d'aquí 3 anys i dir a mi m'agradaria haver fet això, que m'hagués passat X cosa...i al cap de tres anys veure el que en el moment que ho vas escriure volies i si s'ha fet realitat o no.

    Que divertit que serà anar llegint les cartes dels blogaires!

    En el cas que tothom hi pugui participar, com es fa per poder escriure una carta?

    Gràcies!

    ResponElimina
  7. Ho has endevinat ho de la pluja? Una bona pensada aquesta d'escriure cartes al futur. Espero que els refredat estigui curat.Tornaré!

    ResponElimina
  8. Ei, mira que fins ara no me n'adono del post, quin despiste!

    Je, je, je... el costipat, molt bé. No, no n'estic gens.

    I m'alegro que plogui, encara que potser n'ha fet un gra massa.

    I la veritat és que ara mateix només me'n recordo que hagin plegat explícitament La Rita i la Mireia, per sort en Ferran encara hi és.

    Però hi ha gent que fa molt que no actualitza: l'Albanta, l'Anna, (de nits i de somriures) Hypatia... L'Anna, mortadel·la casolana... espero que no hagin plegat.

    Gràcies a tos per ser aquí, tan ràpid. Una abraçada.

    ResponElimina
  9. Oh, quina gràcia que comencin a treure el cap les Cartes al Futur! Vaig tard i no puc dir gran cosa nova, però m'alegro que el costipat ja hagi estat superat, Carme. I sí, és ple estiu, però la tempesta d'ahir em va semblar desmesurada pel mes en el que estem!

    ResponElimina
  10. Barce, aquest projecte és justament per tot el que tu dius, de fet pots escriure el que vulguis, però la gràcia és fer una previsió, dir el que t'agradaria que estigués passat en el moment de publicació (sempre sis mesos després com a mínim de quan has escrit i programat el post) o veient el que et passa en aquest moment i com ho veus temps després. El que surti, vaja. I sí, el projecte és per tothom, a veure si el senyo ideòleg se n'adona que té noves demandes, i ja t'ho farà saber.

    ResponElimina